hundutbildaren

Alla inlägg under maj 2012

Av Hundutbildaren - 11 maj 2012 20:14

Den senaste tiden har jag jobbat, jobbat och åter jobbat, men nu är det bara veckor kvar innan jag lämnar över pensionatet till Maria och Hunddagiset till Christina. Det känns helt rätt och jag är redo att kicka igång mina nya företag i Karlstad.

Jag har tre olika koncept inom hunderiet som jag kommer jobba med: Produktion av en hundprodukt, Hunddagis och Kursverksamhet. Det ska bli väldigt spännande jag kommer ge mig in på en del områden där jag aldrig jobbat förut vilket kommer leda till nya roliga utmaningar.



I samarbete med SM Hundtjänst kommer jag att ha följande kursutbud framöver:

Välkommen på sommarläger!

Sommarens hundhöjdpunkt är SM Hundtjänsts och Hundutbildarens aktiveringläger och barn-med-hund-läger!


Tre dagar med massa skoj blir det på Aktiveringslägret. Deltagarna får bland annat prova på rallylydnad, lydnad, spår, sök, tricksträning och får lära sig flera roliga aktiveringsövningar. Vi hjälper också till med problem deltagarna har med sina hundar. Dessutom grillar och badar vi tillsammans och har det allmänt trevligt och kul ihop!

Datum: 1-3 juni, med start på fredags eftermiddagen.
Platser: 16 deltagare (vi är två instruktörer)
Preliminärt pris: 1900 kronor




I augusti är det dags för Barn-med-hund-lägret och då är vuxna bannlysta (åtminstone på träningsplanen)! Under tre dagar gör vi roliga aktiviteter med hundarna. Vi tränar bland annat mycket tricks, provar att lägga spår och badar massor (om vädret tillåter!). Det blir helt enkelt en helg full med hundskoj!


Datum:  Augusti
Platser: 14 deltagare (två instruktörer)
Pris:1200 kronor

Båda lägren arrangeras i samarbete med Sara Moll SM Hundtjänst. Mer detaljerade scheman för lägren kommer ut snart. Om man inte bor i Karlstad hjälper vi till att boka boende (ingår inte i priset).


Välkommen på sommarläger hos SM Hundtjänst och Hundutbildaren!


Önskar Sara och Jessica


Här kan du anmäla dig: hundutbildaren@live.com


Missa inte detta vi kommer ha galet roligt   


Presentation


Hundutbildaren
Vi anordnar Utbildningar, kurser, föreläsningar, Clinics och Läger

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hundutbildaren


Ovido - Quiz & Flashcards