hundutbildaren

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Hundutbildaren - 24 mars 2011 11:21

Jag kör en liten smygpremiär.


Vad är Hundutbildaren?


När vi flyttar från Säffle till Karlstad i sommar så byter vi också namn på företaget från Sjöbyns Hundskola till Hundutbildaren. Jag kommer fortsätta jobba med bla kursverksamhet och håller på att utforma andra typer av utbildningar du kommer kunna läsa mer om detta här på bloggen.


Jag kommer här dela med mig av tankar, tips, idéer, nyheter, händelser, artiklar, träningsfilmer, undersökningar, bilder osv. Allt kommer ha en gemensam faktor HUND !


Alla med intresset hund är välkomna att följa bloggen.


Än så länge finns vi på hemsideadressen www.sjobynshundpensionat.se men en ny hemsida är på gång och så fort den är klar så lägger jag ut adressen här.


Glöm inte att gilla Hundutbildaren på FB :)))




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hundutbildaren
Vi anordnar Utbildningar, kurser, föreläsningar, Clinics och Läger

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hundutbildaren


Skapa flashcards